7/11/14

Το Ανέκδοτο Της Ημέρας ...

Από τον φίλο Kiriakos Panopoulos
Ένας σύζυγος υποπτευόταν ότι η γυναίκα του τον απατά και αποφάσισε να την παρακολουθήσει. Μπαίνει σε ένα ταξί και την ακολουθεί. Στην διαδρομή λέει στον ταξιτζή για τις υποψίες του ώσπου η κυρία μπαίνει σε ....
μια βίλα στην Φιλοθέη. Του λέει ο ταξιτζής "βίλα, Φιλοθέη, για τα λεφτά το κάνει". "Δεν νομίζω" απαντά ο σύζυγος "η γυναίκα μου έχει πολλά λεφτά". Τελικά αποφασίζουν να την πιάσουν στα πράσα. Εισβάλουν στο σπίτι από ένα ανοιχτό παράθυρο και ανεβαίνουν στην κρεβατοκάμαρα.
Βρίσκουν το ζευγάρι σκεπασμένο μ' ένα σεντόνι. Ο σύζυγος τραβάει το σεντόνι και βλέποντας τους γυμνούς, τραβάει ένα πιστόλι και λέει στον εραστή "θα σε σκοτώσω ρε αλήτη". Εκείνος ψύχραιμος του λέει "Κάτσε να σε ρωτήσω πρώτα δύο-τρία πράγματα και μετά κάνε ό,τι θες". "Εμπρός ρώτα" του λέει ο σύζυγος σε έξαλλη κατάσταση...
-Έχεις μια μερσεντές, έτσι δεν είναι...;; ρωτάει ο εραστής
-Ναι έχω , απαντά ο σύζυγος
-Ξέρεις, εγώ την έχω πληρώσει. Έχεις κι ένα εξοχικό έεε...;;
-Ναι έχω
-Κι αυτό εγώ το αγόρασα στην γυναίκα σου...! Τα παιδιά σου δεν σπουδάζουν στο καλύτερο κολλέγιο της Αγγλίας...;;
-Ναι, έτσι έιναι...
-Εγώ πληρώνω για τις σπουδές τους, λέει ο εραστής...
Ο σύζυγος ξαφνιασμένος από την εξέλιξη γυρνάει και ρωτάει τον ταξιτζή...
-Τώρα τι να κάνω μ' αυτόν....;;;
Και ο ταξιτζής.....
-Τι να κάααανεις.....;;;; Σκέπασε τον άνθρωπο να μην κρυώσει....!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου