10/3/13

Ιατροί=Χρηματιστήριο; Τα Παιδιά Μας Δεν Είναι Πειραματόζωα.

Τον τελευταίο καιρό βιώνω μια κατάσταση με αφορμή την υγεία του παιδιού μου και όπως κάθε γονιός προσπαθεί να βρει τον κατάλληλο γιατρό έτσι και εγώ προσπαθώ να κάνω το ίδιο.
Πριν από ένα μήνα είχαμε ένα περιστατικό με ωτίτιδα, ο παιδίατρος μας συνέστησε να κάνουμε αγωγή με αντιβίωση (Augmentin)  για δέκα μέρες, εκτός του ότι το ...................συγκεκριμένο φάρμακο δεν έκανε απολύτως τίποτα στην πάθηση, δημιούργησε και πόνους στην κοιλιά και διάρροιες, μετά φυσικά ακολούθησε άλλο ένα δεκαήμερο με άλλη αντιβίωση. Πριν από δέκα μέρες είχαμε και επόμενο περιστατικό με με έντονο βήχα, μετά από επίσκεψη στον παιδίατρο,  βρέθηκε ότι το παιδί έχει ακροαστικά από βρογχίτιδα, άντε ξανά δέκα μέρες αντιβίωση ( Claripen ), αφού φτάσαμε στην τέταρτη μέρα της αγωγής με το συγκεκριμένο φάρμακο, άντε ξανά διάρροιες και πόνους στη κοιλιά. Διαβάζω τις παρενέργειες του φαρμάκου και από τις πρώτες ήταν αυτές οι δύο. 
Και τώρα η απορία μου, αν κάποιος είναι γιατρός και διαβάσει το μήνυμα μου, ας μου κάνει ένα σχόλιο στην παρακάτω ερώτηση μου. Στα τόσα φάρμακα που υπάρχουν δεν υπάρχει μια αγωγή για τις δυο παραπάνω ιώσεις που δεν προκαλεί αυτά τα συμπτώματα; Γιατί θα πρέπει να παιδιά μας να υποφέρουν πέραν του νοσήματος τους και από τις παρενέργειες των συγκεκριμένων φαρμάκων; Γιατι θα πρέπει να κάνουμε τα παιδιά μας πειραματόζωα για να θησαυρίζουν κάποιες φαρμακευτικές εταιρίες με την ανοχή κάποιων γιατρών; Γιατρός δεν είμαι, αλλά δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχουν φάρμακα για τις συγκεκριμένες ασθένειες χωρίς αυτές τις παρενέργειες Και η τελευταία λογική απορία, αφού έχουμε τώρα ένα σχεδόν μήνα με συνεχόμενη αντιβίωση, πως είναι δυνατόν να παρουσιαστεί βρογχίτιδα το δεύτερο δεκαήμερο; Oι δυο πρώτες αντιβιώσεις, επί εικοσαήμερο δεν έπρεπε να λειτουργήσουν σαν ασπίδα για την τελευταία ίωση; 
Γ.Κ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου