18/1/12

Αθήνα - Καλαμάτα Σε 2 ΄Ώρες !!

Αθήνα - Καλαμάτα (έως το Νοσοκομείο) το καλοκαίρι θα είναι 2 ώρες και το μόνο σημείο που δε θα μπορείς να κινηθείς ελεύθερα και να προσπεράσεις, θα είναι η παράκαμψη των 600 μέτρων στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης στο Παραδείσια - Τσακώνα».
 Αυτό τόνισε χθες στην Καλαμάτα, ο Γιάννης Καρνέσης, διευθυντής στο υπουργείο Υποδομών για τα έργα των αυτοκινητοδρόμων της Μεσσηνίας και της Πελοποννήσου, σε συναντήσεις του στο Δημαρχείο και στο Διοικητήριο. Ο κ. Καρνέσης επικαιροποίησε το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης και παράδοσης τμημάτων και όλου του αυτοκινητόδρομου και του περιφερειακού της Καλαμάτας: Απρίλιο - Μάιο το πολύπαθο τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα με παράκαμψη στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης, όπου θα φτιαχθεί η τοξωτή γέφυρα. Τέλος του χρόνου ολοκληρωμένο το τμήμα αυτό και με την τοξωτή γέφυρα. Ο αυτοκινητόδρομος στη Μεσσηνία από Τσακώνα μέχρι "Πράκτικερ" (κόμβος Σπερχογείας) γύρω στο Πάσχα και πιθανόν να συμπέσει με το Παραδείσια - Τσακώνα (με παράκαμψη). Το πρώτο κομμάτι του περιφερειακού της Καλαμάτας από "Πράκτικερ" μέχρι τον κόμβο Καρέλια, που συνδέει τον αυτοκινητόδρομο με την Αθηνών, μέσα στο 2012, με την επιφύλαξη των συμπληρωματικών απαλλοτριώσεων στην περιοχή του υποσταθμού της ΔΕΗ. Ολος ο περιφερειακός στα τέλη του 2013, όπως και ο δρόμος Λεύκτρο - Σπάρτη.
Μετά τη σύσκεψη στο Δημαρχείο με το δήμαρχο, αντιδημάρχους, αρμοδίους υπηρεσιακούς παράγοντες και πολίτες που υπέβαλαν διάφορα αιτήματα για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, ο δήμαρχος Παναγιώτης Νίκας χαρακτήρισε τον κ. Καρνέση φίλο και σύμμαχο της πόλης, τον ευχαρίστησε για τη συμβολή και τη βοήθειά του και παρατήρησε πως «η Καλαμάτα με τον περιφερειακό θα έχει Αττική Οδό χωρίς διόδια». Στάθηκε στη γέφυρα μήκους 360 μέτρων στο Νέδοντα, που σε λίγες μέρες θα γίνει η θεμελίωσή της κι ενημέρωσε ότι «υποβλήθηκαν επιπλέον αιτήματα από το δήμο. Ο,τι ζητούμε γίνεται αποδεκτό. Ζητήσαμε πάνω από 10 παρεμβάσεις και έγιναν δεκτές». Και πληροφόρησε ότι στη σύσκεψη παρέστησανπολίτες κι έθεσαν ζητήματα για το Νέδοντα, για το τελευταίο ανοιχτό κομμάτι του περιφερειακού (προς τη Λακωνικής) και για το τμήμα πίσω από τον ΟΑΕΔ.
Ο Γιάννης Καρνέσης παρατήρησε πως «το σημαντικότερο κομμάτι του αυτοκινητόδρομου είναι το Παραδείσια - Τσακώνα. Χωρίς αυτό δεν έχει νόημα το τμήμα της Μεσσηνίας». Κι εκτίμησε ότι «η ένταξη στο ΕΣΠΑ ήταν ο βασικός πυλώνας για την υλοποίησή του». Για τον περιφερειακό χαρακτήρισε κρίσιμο το κομμάτι στο Νέδοντα, τη γέφυρα και τα "κατ εντ κάβερ", λίγο πριν.
Ενημέρωσε ότι «παρακατατέθηκαν όλα τα χρήματα των απαλλοτριώσεων του περιφερειακού το Δεκέμβριο. Χθες δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ για τις απαλλοτριώσεις μέχρι τον κόμβο Καρέλια. Σε 10 - 15 μέρες θα δημοσιευτεί το ΦΕΚ για τον υπόλοιπο περιφερειακό». Είπε ότι απαιτείται συμπληρωματική έκταση για να ξεκινήσει η γέφυρα στο Νέδοντα σ’ ένα 20ήμερο κι επιβεβαίωσε πως θα είναι δωρεάν ο περιφερειακός χωρίς διόδια. Επεσήμανε ότι ο περιφερειακός «θα εξυπηρετήσει τις κινήσεις μέσα στην πόλη. Θα αποσυμφορήσει το κέντρο της πόλης και θα διευκολύνει την κίνηση από Τρίπολη - Αθήνα προς Μάνη». Παρατήρησε ότι «εδώ πού φθάσαμε, είμαστε στο τέλος. Χρηματοδότηση εξασφαλισμένη, ούτε τεχνικά προβλήματα υπάρχουν». Ξεκαθάρισε ότι οι ιδιοκτήτες των απαλλοτριωμένων εκτάσεων στον περιφερειακό δε θα πάρουν όλο το ποσό, αλλά ένα ποσοστό, λόγω της έφεσης που άσκησε το Δημόσιο. Στο Πήδημα η κυκλοφορία από και προς το χωριό θα γίνεται από κάτω διάβαση που φτιάχθηκε, ενώ ανέφερε ότι γίνεται μεγάλο υδραυλικό έργο, που αρχικά δεν προβλεπόταν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου