Πριν από ένα μήνα περίπου άλλαξε ο τρόπος πληρωμής στα κλειστά παρκινγκ της Νέδοντος, με το πρόσχημα από την Δημοτική αρχή, ότι ο προηγούμενος τρόπος είχε μεγάλη οικονομική απώλεια των εσόδων του Δήμου, λόγω και αδυναμίας ελέγχου.
Η διαδικασία αλλαγής ηταν ..............
ξαφνική χωρίς να γίνει πριν καμια ενημέρωση, προς τους ενδιαφερόμενους και τους πολίτες της πόλης.
Εκείνο όμως που σήμερα μας αφήνει ερωτήματα, στα οποία ο Δήμαρχος Παναγιώτης Νίκας θα πρέπει να απαντήσει άμεσα είναι;
1. Υπάρχει κάποια μελέτη που να υπολογίζει το μέγεθος της απώλειας στα εσοδα του Δήμου, από τον προηγούμενο τρόπο διαχείρισης;
2. Πόσο κοστίζουν στον Δήμο, οι μισθοί των υπαλλήλων που έχουν τοποθετηθεί για να εξυπηρετήσουν τον νέο τρόπο λειτουργίας, όταν για κάθε βάρδια και κάθε χώρο σταθμευσης απαιτούνται τρεις υπάλληλοι;
Ακόμα και αν τοποθετήθηκαν από τους ήδη υπάρχοντες, δεν σημαίνει πως αυτό δεν έχει κόστος για τη συγκεκριμένη εργασία, όταν θα μπορούσαν να καλύψουν άλλες ανάγκες πλέον απαραίτητες για την λειτουργία του Δήμου.
3. Πόσο κόστισαν τα μηχανήματα που τοποθετηθηκαν για την έκδοση των εισιτηρίων σταθμευσης και πόσο θα κοστίσει η συντήρηση τους;
4. Τέλος γιατί προτιμήθηκε αυτός ο τρόπος διαχείρισης και δεν τοποθετήθηκαν αυτόματα μηχανήματα, έκδοσης εισιτηρίων και αποδείξεων, όπως γίνεται σε όλα τα σύγχρονα σημεία στάθμευσης;
Μήπως τελικά όλα αυτά έγιναν για να εξυπηρετήσουν κάποια συμφέροντα και όχι για τους λόγους που επικαλέστηκε η Δημοτική Αρχή;
Αν ο Κύριος Νίκας δεν απαντήσει άμεσα στα παραπάνω, θα πρέπει η μείζονα αντιπολιτευση μετά του Μάκαρη Μανώλη να τα θέση το ερώτημα μόλις αναλάβει τα καθήκοντα της, γιατι οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν και οι αποφάσεις δεν θα πρέπει να παίρνονται επί κρυπτό στο μελλον.
Η διαδικασία αλλαγής ηταν ..............
ξαφνική χωρίς να γίνει πριν καμια ενημέρωση, προς τους ενδιαφερόμενους και τους πολίτες της πόλης.
Εκείνο όμως που σήμερα μας αφήνει ερωτήματα, στα οποία ο Δήμαρχος Παναγιώτης Νίκας θα πρέπει να απαντήσει άμεσα είναι;
1. Υπάρχει κάποια μελέτη που να υπολογίζει το μέγεθος της απώλειας στα εσοδα του Δήμου, από τον προηγούμενο τρόπο διαχείρισης;
2. Πόσο κοστίζουν στον Δήμο, οι μισθοί των υπαλλήλων που έχουν τοποθετηθεί για να εξυπηρετήσουν τον νέο τρόπο λειτουργίας, όταν για κάθε βάρδια και κάθε χώρο σταθμευσης απαιτούνται τρεις υπάλληλοι;
Ακόμα και αν τοποθετήθηκαν από τους ήδη υπάρχοντες, δεν σημαίνει πως αυτό δεν έχει κόστος για τη συγκεκριμένη εργασία, όταν θα μπορούσαν να καλύψουν άλλες ανάγκες πλέον απαραίτητες για την λειτουργία του Δήμου.
3. Πόσο κόστισαν τα μηχανήματα που τοποθετηθηκαν για την έκδοση των εισιτηρίων σταθμευσης και πόσο θα κοστίσει η συντήρηση τους;
4. Τέλος γιατί προτιμήθηκε αυτός ο τρόπος διαχείρισης και δεν τοποθετήθηκαν αυτόματα μηχανήματα, έκδοσης εισιτηρίων και αποδείξεων, όπως γίνεται σε όλα τα σύγχρονα σημεία στάθμευσης;
Απορίας άξιο επίσης είναι, γιατί
οι υπεύθυνοι του Δήμου δεν σκέφτηκαν κάτι πολύ ποιο
απλό, να αφήσουν τον τρόπο πληρωμής με τις κάρτες, δηλαδή
όπως ίσχυε και από τους υπαλλήλους που απασχολούν τώρα
στις εισόδους, εξόδους των παρκινγκ, θα μπορούσαν σε 2-3 από αυτούς
να
τους δοθεί η αρμοδιότητα να ελέγχουν τα σταθμευμένα αυτοκίνητα και
μάλιστα και εκτός παρκινγκ, όσα δε δεν είχαν κάρτα να
τους επιβαλλόταν το πρόστιμο στάθμευσης.
Άλλωστε και πριν εφαρμοστεί το
νέο μέτρο, υπήρχαν Υπάλληλοι στην είσοδο, που θα μπορούσαν να κάνουν
και αυτό το έργο, ανέξοδα για τον Δήμα και
με πλέον αυξημένα έσοδα από αυτή την
πηγή. Μήπως τελικά όλα αυτά έγιναν για να εξυπηρετήσουν κάποια συμφέροντα και όχι για τους λόγους που επικαλέστηκε η Δημοτική Αρχή;
Αν ο Κύριος Νίκας δεν απαντήσει άμεσα στα παραπάνω, θα πρέπει η μείζονα αντιπολιτευση μετά του Μάκαρη Μανώλη να τα θέση το ερώτημα μόλις αναλάβει τα καθήκοντα της, γιατι οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν και οι αποφάσεις δεν θα πρέπει να παίρνονται επί κρυπτό στο μελλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου