H αλήθεια,
πίσω από την είδηση περί μείωσης των τιμών, είναι ότι το φθηνότερο εισιτήριο,
θα γίνει στην πραγματικότητα πιο ακριβό, δεδομένων και κάποιων άλλων
μικροαλλαγών, φαινομενικά ασήμαντων, πρακτικά όμως ιδιαίτερα ουσιαστικών.
Είναι ο
νεοφιλελευθερισμός. Τι δεν καταλαβαίνετε;
Την μείωση
των ..............
κομίστρων στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής ανακοίνωσε την Δευτέρα ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης. Και βγήκαν και πανηγύριζαν...
Για να δούμε, όμως τι σημαίνει η μείωση αυτή:
κομίστρων στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής ανακοίνωσε την Δευτέρα ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης. Και βγήκαν και πανηγύριζαν...
Για να δούμε, όμως τι σημαίνει η μείωση αυτή:
Το ενιαίο
εισιτήριο, διάρκειας 90 λεπτών, κοστίζει σήμερα 1,40 ευρώ. Το νέο ενιαίο
εισιτήριο θα κοστίζει 1,20 ευρώ, όμως η διάρκειά του θα περιοριστεί στα 70
λεπτά. Ενώ λοιπόν η μείωση ξεπερνά το 14%, στην πραγματικότητα το κόστος
διαδρομής για τον επιβάτη ανά λεπτό θα αυξηθεί από τα 0,15 ευρώ, στα 0,17 ευρώ.
Αν πάλι κάποιος επιβάτης δεν προλάβει στη μία ώρα και δέκα λεπτά που προβλέπει το νέο εισιτήριο, να ολοκληρώσει τις διαδρομές του, θα υποχρεώνεται να αγοράσει και δεύτερο εισιτήριο πληρώνοντας συνολικά 2,40 ευρώ. Ως εντυπωσιακή παρουσιάζεται και η κατά 33% μείωση της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών. Και πράγματι είναι, αν δεν λάβει κανείς υπόψη του τη λεπτομέρεια της κατάργησης της φτηνής κάρτας των 20 ευρώ μόνο για τη χρήση λεωφορείων και τρόλεϊ.
Όσοι λοιπόν αγόραζαν αυτή την κάρτα, γιατί δεν χρειαζόταν να χρησιμοποιήσουν για τις μετακινήσεις τους το μετρό ή τον ΗΣΑΠ, από τον Σεπτέμβριο, θα υποχρεώνονται να καταβάλλουν 30 ευρώ, ακόμη κι αν συνεχίσουν να μετακινούνται μόνο με λεωφορείο ή τρόλεϊ...
Αν πάλι κάποιος επιβάτης δεν προλάβει στη μία ώρα και δέκα λεπτά που προβλέπει το νέο εισιτήριο, να ολοκληρώσει τις διαδρομές του, θα υποχρεώνεται να αγοράσει και δεύτερο εισιτήριο πληρώνοντας συνολικά 2,40 ευρώ. Ως εντυπωσιακή παρουσιάζεται και η κατά 33% μείωση της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών. Και πράγματι είναι, αν δεν λάβει κανείς υπόψη του τη λεπτομέρεια της κατάργησης της φτηνής κάρτας των 20 ευρώ μόνο για τη χρήση λεωφορείων και τρόλεϊ.
Όσοι λοιπόν αγόραζαν αυτή την κάρτα, γιατί δεν χρειαζόταν να χρησιμοποιήσουν για τις μετακινήσεις τους το μετρό ή τον ΗΣΑΠ, από τον Σεπτέμβριο, θα υποχρεώνονται να καταβάλλουν 30 ευρώ, ακόμη κι αν συνεχίσουν να μετακινούνται μόνο με λεωφορείο ή τρόλεϊ...
Πηγή. http://www.toxwni.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου