18/5/14

Σχετικά Με Το Θανατηφόρο Ατύχημα Της Άννας Πολλάτου !

Ήμουν παιδί ακόμα, όταν άκουσα για πρώτη φορά και σε ηλικία 18 ετών, από τον πατέρα μου, προσοχή πολύ στο δρόμο Πάτρας Πύργου, Κυπαρισσίας,
Για να είμαι ειλικρινής από τότε μέχρι σήμερα, δεν ..................
έχω περάσει στο συγκεκριμενο δρόμο πάνω από δέκα φόρες, όσες φορές όμως τον πέρναγα, έτρεμε η καρδιά μου όταν διέσχιζα τις διασταυρώσεις.
Οι αλήτες που μας Κυβέρνησαν από το 1975 και μετά, τι έκαναν για αυτό;
Λόγια και μόνο λόγια, ακόμα μέχρι και ο σημερινός Υπουργός λόγια λόγια λόγια....
Κρίμα για το νέο κορίτσι και για όσους έχουν χάσει την ζωή τους εκεί, γιατί κάποιοι στη χώρα αυτή, προτίμησαν και προτιμούν, να χαρίζουν εκατομμύρια σε καποιες κατηγορίες μεγαλο.... , παρά να τα διαθέτουν για κοινωνικό έργο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου