30/5/14

Πρός Αυτούς Που Ψήφισαν Τα Κόμματα Της Συγκυβέρνησης.

Αγαπητοί μου φίλοι, έχω μια απορία, μπαίνοντας στο παραβάν και ψηφίζοντας αυτά το κόμματα, τι περισσότερο περιμένετε από αυτά;
Μάλλον ξυπνώντας την ..................
Κυριακή το πρωί, πρέπει να κάνατε  Delete στον εγκέφαλο σας ή κάτι σας έχουν τάξει για το μέλλον...
Προσωπικά και εγώ υπήρξα μέλος και φίλος μιας εκ των δυο παρατάξεων, αλλά μέχρι αυτό το σημείο δεν θα έφτανα ποτέ, όχι αποκλειστικά για τον εαυτό μου, αλλά για το μέλλον των παιδιών μου.
Δείτε την φωτογραφία αριστερά που δεν είναι το μοναδικά παρόμοιο περιστατικό και θα καταλάβετε, αν η κίνηση σας ήταν η ενδεδειγμένη και μη μου πείτε ότι δεν υπήρχαν άλλα κόμματα να ψηφίσετε, σαράντα  υπήρχαν και και άλλα τόσα θα υπάρχουν στις Βουλευτικές.
Το δεις εξαμαρτείν, εδώ όμως ταιριάζει το τρις εξαμαρτείν ..............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου