2/9/14

Καλαμάτα. Πάρκο Σιδηροδρόμων. Παρολίγον Σοβαρό Ατύχημα Από Πτώση Ευκαλύπτου

Από καταγγελία φίλης στο Facebook. Αναστασία Καν

Σήμερα, (χθες) κατάλαβα πως είχα μαζί μου έναν Άγιο, όταν στο πάρκο των τραίνων στις 8:40 το βράδυ με .............
χάιδεψαν τα φύλλα από ένα τεράστιο κλαδί ευκαλύπτου που έπεσε ακριβώς δίπλα μου ενώ περνούσα. Διέσχιζα το πάρκο από νότο προς βορρά περπατώντας στο άκρο αριστερό κομμάτι του κάτω από τα μεγάλα δέντρα μαζί με τον σκύλο μου, για να συναντήσω μια φίλη κι αυτή με τον δικό της σκύλο. Αυτός με οδηγούσε από δέντρο σε δέντρο πατώντας πάνω σε πράσινο χορτάρι ή σε παχύ στρώμα από ξερά φύλλα. Παρατήρησα ότι κάτω από τους ευκαλύπτους υπήρχαν πολλά ξερά κομμάτια από φλοιό πάνω στα ξερά φύλλα και επειδή ήταν σκοτεινά άρχισα να περπατώ πάνω στην σιδηροδρομική γραμμή. Ένας δυνατός ήχος από σπάσιμο ξύλου ακούστηκε, ενώ δεν κουνιόταν φύλλο και ένα πολύ μεγάλο κλαδί έπεσε στο έδαφος μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα και σε απόσταση 2-3 βημάτων δίπλα μου, από ύψος περίπου 10 μέτρων, από τον τελευταίο ευκάλυπτο πριν το γηπεδάκι του βόλεϊ . Είχα Άγιο!!!  Ένα ζευγάρι νέων εκείνη την στιγμή ήταν πάνω στην οδό Ψαρών και έτρεξαν προς τα εκεί, έβγαζαν φωτογραφίες, έπαιρναν τηλέφωνα στην πυροσβεστική ή σε φίλους ή ίσως σε κάποιον αρμόδιο του Δήμου που γνώριζαν, αλλά κανείς… Εγώ σοκαρισμένη έκανα δύο κλήσεις στο 100 αλλά δεν μπόρεσα να αρθρώσω λέξη! Όταν μετά 15΄ ξανακάλεσα έμαθα πως πρέπει να καταθέσω τα παράπονά μου στο αρμόδιο τμήμα του  Δήμου. Καταγγέλλω λοιπόν το αρμόδιο τμήμα για αμέλεια εκτέλεσης εργασιών συντήρησης ενός πάρκου που είναι στολίδι της πόλης μας, για ανευθυνότητα και αδιαφορία γιατί από εδώ είδα να περνούν δεκάδες πολίτες, για αμάθεια γιατί οι ευκάλυπτοι είναι εύθραυστοι όταν ψηλώσουν πολύ και ξεραθούν, όπως κάθε δέντρο έχει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, για άγνοια γιατί έχουν συμβεί διάφορα σχετικά γεγονότα στο παρελθόν. Αυτή την φορά ήμουν εγώ και την γλίτωσα, την προηγούμενη ένα παιδί που τραυματίστηκε, την επόμενη ένας συμπολίτης μας θα χάσει την ζωή του για να αποτελέσει στο μέλλον ένα  στατιστικό δείγμα; Υπάρχει πρόβλεψη; Ποιος είναι ο υπεύθυνος; 
Ποιος δεν κάνει την δουλειά του; 


Διαβαστε σχόλιο φίλου από το facebbok που διάβασε την ανάρτηση.

Καθαρή αμέλεια των συνεργείων του Δήμου. 
Στην παραλία ΑΚΟΛΗ που πάμε για μπάνιο στο Αίγιο,τους ευκαλύπτους τους κόβει ο Δήμος μόλις μεγαλώσουν και γεράσουν για αυτόν ακριβώς το λόγο. 
Στην Καλαμάτα μάλλον δεν έχουν ιδέα ή αδιαφορούν.!!!!!

Η απάντηση είναι, ότι εδώ ο Δήμος ασχολείται με "σοβαρότερα θέματα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου