7/11/12

Με Βίαζε Από Τα Τέσσερά Μου, Εύχομαι Να Πεθάνει

Όταν οι συνδρομητές τσέκαραν το τελευταίο βίντεο της Brie Lybrand, όλοι περίμεναν να δουν ένα τυπικό βίντεο της καλλονής από την Νέα Ορλεάνη όπου θα μιλούσε για ομορφιά και ψώνια. Η Brie όμως στο τελευταίο της βίντεο έστελνε ένα ....................
μήνυμα στον βιαστής της.
Η Brie που έχει συμμετάσχει σε εφηβικά καλλιστεία και διατηρεί ιστοσελίδα («The New Orleans Beauty Guru») με μυστικά ομορφιάς ανέβασε στο διαδίκτυο ένα βίντεο, κατηγορώντας τον πατέρα της Steven Bressler ότι την βίαζε και την κακοποιούσε τόσο την ίδια όσο και τη μητέρα της από 4 ετών μέχρι που έγινε 13.
Χωρίς μακιγιάζ και με τρεμάμενη φωνή εξιστορεί την κόλαση που περνούσε: «Ο άνθρωπος που μου πήρε την παρθενιά, που έκλεψε την αθωότητά μου έγινε μέλος στο δίκτυο μου στο YouTube και βλέπει τα βίντεο μου. Δεν έχω μιλήσει ποτέ γι’ αυτό σε δικαστήριο για να πω πώς είναι να σε δένει και να σε αλυσοδένει και να σε βασανίζει επί ώρες όταν είσαι μόλις 4 ετών ο ίδιος σου ο πατέρας».

Πηγή Πρώτο Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου