26/3/12

Απάντηση Της Νάντιας Στο Ότι Σκοπεύει Να Πολιτευτεί Στην Αθήνα !

Με έκπληξη διάβασα παραπολιτικό σχόλιο στην ιστοσελίδα σας, σύμφωνα με το οποίο ο λόγος που εμφανίζομαι στα κεντρικά μέσα ενημέρωσης είναι ότι δήθεν "σκοπεύω να πολιτευτώ στην Αθήνα".....
Ουδέν ψευδέστερον. Θα είμαι και πάλι υποψήφια στη Μεσσηνία, στον τόπο μου που αγαπώ και με τον οποίο έχω ταυτίσει την πολιτική μου παρουσία.
Ο λόγος που εμφανίζομαι στα αθηναίκά ΜΜΕ είναι για να στηρίξω την παράταξή μου, προβάλλοντας τις θέσεις της, όπως θεωρώ ότι οφείλει να κάνει κάθε στέλεχος του ΠΑΣΟΚ ασχέτως της εκλογικής περιφέρειας στην οποία πολιτεύεται.
Επειδή βρισκόμαστε σε οιονεί προεκλογική περίοδο, θα παρακαλούσα να υπάρξει δημοσίευση της παρούσης επιστολής, προκειμένου να μη δημιουργούνται ψευδείς εντυπώσεις.
Με εκτίμηση,
Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου