27/4/14

ΔΕΗ Καλαμάτας Απαράδεκτη Ενέργεια, Έκοψε Το Ρεύμα Σε ........

Παρασκευή πριν το μεσημέρι μου έκοψαν το ρεύμα απροειδοποίητα, αφήνοντας στο μετρητή ένα ....................χαρτάκι που έγραφε λόγω χρέους.Στις έντονες διαμαρτυρίες μου ότι είμαι καρδιοπαθής, ινσουλινοεξαρτώμενος όπου η ινσουλίνη διατηρείτε στο ψυγείο και επί πλέον έχω πρόβλημα με τα πνευμόνια και κάνω μάσκες, αναγκάστηκαν να μου το επανσυνδέσουν τάχιστα όταν τους προειδοποίησα ότι για ότι μου συμβεί είναι υπεύθυνοι.Όσον αφορά το χρέος, μου είπαν ότι έκαναν λάθος  και αντί να στείλουν το χαράτσι που χρώσταγα στην εφορία, ένα μέρος από αυτό μου το χρέωσαν ως οφειλή στη ΔΕΗ με αποτέλεσμα να φουσκώσει ο λογαριασμός και να μου κόψουν το ρεύμα.
Ιδιαίτερη εντύπωση κάνει και η ημέρα και ώρα διακοπής, Παρασκευή και μάλιστα μεσημέρι.
Είναι ανάλγητοι και χωρίς έλεος, τελειώνει ο αναγνώστης μας. .
Καλό θα είναι η ΔΕΗ το υπερβάλλον ζήλος της να το δείχνει και σε κάποια κόμματα που χρωστούν χιλιάδες ευρώ και όχι σε ανήμπορους συμπολίτες μας και μάλιστα με σοβαρά προβλήματα υγείας ..

Μήνυμα Αναγνώστη Μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου