10/2/14

Έπαθα ΣΟΚ, Πραγματικό Περιστατικό Σήμερα Στη Καλαμάτα

Περπατώντας στο πεζόδρομο στο της Αριστομενους στο ύψος της Εθνικής Τράπεζας, βλέπω στο κατάστημα εσωρούχων της φωτογραφίας, εσώρουχα σε τιμές κόστους.
Ας μπω σκεφτικά, ρωτώ την πωλήτρια, παρακαλώ θα ...............
ήθελα τρια εσώρουχα μποξεράκια, αλλά να ειναι λίγο μακριά, μου δείχνει ένα αλλά ζήτησα μήπως υπάρχει ποιο μακρύ, ψάχνει η Κυρία του καταστήματος και τελικά βρίσκει ένα της αρεσκείας μου.
Ευχαριστώ της λέω, σε τι χρώματα βγαίνει ρωτάω, μπλε, μαύρο, άσπρο, αν θυμάμαι καλά μου είπε.
Πόσο κοστίζουν τα τρια ρωτώ, 99€ μου απαντά, δηλαδή 33€ το ένα.
Το σοκ που έπαθα ήταν μεγάλο, ευχαριστώ απαντω αλλά ειναι ακριβά και έφυγα.
Είμαστε στα καλά μας, ούτε στη Place De La Concorde του Παρισιού δεν έχω συναντήσει τετοιες τιμές, φυσικά στη συγκεκριμένη πλατεία δεν πουλούν εσώρουχα, αλλά άλλα είδη τα οποια ειναι απλησίαστα για τους κοινούς θνητούς, απλά έκανα μια σύγκριση.
Μετά διαμαρτυρονται γιατι πηγαίνουμε στις αλυσίδες καταστημάτων και στην Αθήνα για ψώνια.
Βάλτε μυαλό γιατι σε λίγο θα το φυσάτε και δεν θα κρυώνει, κρίμα τον Δήμαρχο που σας στηρίζει, αλλά εσείς είστε αδιόρθωτοι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου