17/2/14

Καλαμάτα Απαράδεκτη Συμπεριφορά Εξειδικευμένου Συνεργείου Citroën !

Πριν ένα μήνα επισκέφθηκα για πρώτη φορά εξειδικευμένο συνεργείο Citroën στη πόλη μας, του εξήγησα ότι είμαι νέος μόνιμος κάτοικος Καλαμάτας και του ζήτησα να αναλάβει το Servis του αυτοκινήτου μου παρότι είναι μάρκας Peugeot.  Ευχαρίστως μου απάντησε, άλλωστε μου είπε πως και οι δυο εταιρίες είναι πλέον μια βιομηχανία και πως δεν υπάρχει πρόβλημα.
Πριν από 10 μέρες, προσπάθησα να ..............
βάλω μπροστά το αυτοκινητο και πήρε με το ζόρι.
Προσωπικά πίστεψα πως η μπαταρία έχει πρόβλημα και επισκέφτηκα αμέσως το εν λόγω συνεργείο.
Χωρίς να κάνει κάποιο έλεγχο, παίρνει τηλέφωνο τον προμηθευτή του και μου λεει ότι η μπαταρία έχει 65€, ποιο  οικονομική δεν έχω. Μετά από λίγο έρχεται η μπαταρία και δίνει εντολή στον νεαρό να την αντικαταστήσει. Ξέχασα να σας πω ότι, πριν έρθει η καινούργια βγάζει την παλιά και αφού την τοποθετεί στον πάγκο, λέω στο νεαρό, δεν την δοκιμάζεις να δεις όντως ειναι χαλασμένη; Φέρνει αυτός το μηχάνημα και την βρίσκει ενταξει, αλλά μου δικαιολογείται πως ειναι επειδή δούλεψε το αυτοκινητο πριν φτάσω εκεί και για αυτό φόρτισε. Τοποθετεί την καινούργια αλλά μόλις πάει να βάλει μπροστά, κατάλαβα ότι δεν πήρε τόσο άνετα, του το λέω, αλλά μου απαντά ότι είναι εντάξει. 
Μετά από δυο μέρες, προσπαθώντας να βάλω μπροστα το αυτοκινητο, πάπαλα, τον παίρνω τηλέφωνο και μου συστήνει να επισκεφτώ ηλεκτρολόγο του Βιοτεχνικού Πάρκου γιατι έχει πρόβλημα η μίζα.
Όντως η μίζα είχε πρόβλημα και αφού την αντικατέστησα, 110 € με καινούργια, η παλιά δεν συνέφερε να επισκευαστεί από ότι μου είπαν, το πρόβλημα λύθηκε. 
Συμπέρασμα δεν χρειαζόταν αντικατάσταση η μπαταρία...........
Για εξακρίβωση παίρνω τηλέφωνο σε γνωστό μου συνεργείο στη Τρίπολη, χωρίς να του πω ότι ήδη την έχω αλλάξει. Με 40€ μου είπε επισκευάζετε, δεν χρειάζεται να αντικατασταθεί με καινούργια.  Συμπέρασμα του ίδιου σιναφιού και ο ηλεκτρολόγος...... Δώσε τόπο στη οργή λέω.
Πριν από μερικές μέρες ανάβει μια ένδειξη στο εγκέφαλο και επισκέπτομαι το συνεργείο Citroën, φέρνει αμέσως τον υπολογιστή και προσπαθεί να εντοπίσει την βλάβη, δυστυχώς όμως δεν μπορούσε και μου υποδεικνύει να πάω στον ηλεκτρολόγο για να βρει αυτός την βλάβη. Αφού ο ηλεκτρολόγος εντόπισε πως είχε πρόβλημα μια βαλβίδα αναθυμιάσεων, γυρνάω πίσω και λόγω του ότι ήθελα να ταξιδέψω, μου απαντά να πάω ξανά στον ηλεκτρολόγο, αφού αυτός εντόπισε το πρόβλημα να την αλλάξει εκείνος. Μου είπε όμως πως δεν ειναι αμεσης αντικατάστασης και θα μπορούσα να ταξιδέψω και έτσι. Παρόλα αυτά τηλεφωνώ στον ηλεκτρολόγο, δεν έχω αλλάξει ξανά τετοια βαλβίδα και δεν μπορώ να το αναλάβω ήταν η απάντηση.
Αυτή είναι η αντιμετώπιση ενός σωστού επαγγελματία προς τους πελάτες και για να μη γίνει παρεξήγηση λόγω του ότι υπάρχει με το ίδιο όνομα επισης και άλλο συνεργείο αυτοκινήτων, τα παραπάνω αφορούν το Service Citroen Γεωργιάδης Κων. Ιωάννης στη νέα είσοδο μετά την ηλεκτρονική.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου