3/7/12

19.618 Μόρια Για Τον Ιάκωβο Βλάχο !

Έσπασαν... τα κοντέρ και φέτος οι μαθητές της Μεσσηνίας στον αγώνα των πανελλαδικών εξετάσεων. Τα δύσκολα θέματα δεν τους δημιούργησαν πρόβλημα, αφού χτύπησαν με την πρώτη υψηλά μόρια και πλέον ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους για τις νέες τους κατοικίες, κοντά στις σχολές τους!
Λαμπρό παράδειγμα αφοσίωσης και οργάνωσης στο διάβασμα, ο Ιάκωβος Βλάχος, από το ............

Λύκειο Αρφαρών. Ο Ιάκωβος έπιασε 19.600 (2ο/4ο πεδίο: 19.601 ή 19.584, 3ο πεδίο: 19.618 ή 19.593) μόρια! Ακούγεται απίθανο, αλλά ο μαθητής τα κατάφερε εξαίσια, ακόμα και στη Φυσική. Τώρα δεν ξέρει ακόμα πού θα δηλώσει την πρώτη προτίμησή του, αφού χρειάζεται λίγο ακόμη χρόνο για να αποφασίσει. Η "τρέλα" του είναι η Χημεία και έτσι "φλερτάρει" μεταξύ Χημικού Τμήματος και Σχολής Χημικών Μηχανικών. "Ο υψηλός βαθμός αλλάζει τα δεδομένα όμως και πλέον σκέφτομαι και την Ιατρική" παραδέχεται. Ο Ιάκωβος λέει στην "Ε" πως η χρονιά αυτή ξεκίνησε για τα παιδιά από τις 30 Ιούνη του 2011. Ερχόταν συνεχώς στην Καλαμάτα για φροντιστήρια, γεγονός που έκανε την καθημερινότητά του ακόμη πιο κουραστική. "Ηταν μια δύσκολη χρονιά, με διάβασμα, μετακινήσεις και έξοδα πολλά για τους γονείς. Μιλάμε για μια πραγματική οικονομική αιμορραγία για την οικογένεια. Δε σας κρύβω πως νιώθω ανακούφιση που τελείωσα και για αυτό το λόγο" λέει ο ίδιος. Παρά το άγχος και την κούραση, ο Ιάκωβος προτιμά να θυμάται τις καλές στιγμές από το σχολείο του. "Δεν παύεις να ζεις, επειδή δίνεις πανελλαδικές! Εντάξει, μου έλειψε η γυμναστική για παράδειγμα, δεν είχα χρόνο για κάτι τέτοιο, αλλά είχα σαν διέξοδο τη μουσική. Κατά πάσα πιθανότητα, θα δηλώσω Αθήνα, γιατί εκεί σπουδάζει ήδη η αδερφή μου νηπιαγωγός. Από τα όσα βλέπω στις ειδήσεις, η Αθήνα μου έχει προκαλέσει αλγεινή εντύπωση, μου φαίνεται μίζερη, δεν έχει καμία σχέση με την Καλαμάτα, αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ να προσαρμοστώ. Σε αυτές τις οικονομικές συνθήκες, δεν μπορεί μια οικογένεια να σπουδάζει 2 παιδιά σε 2 διαφορετικές πόλεις" προσθέτει. 
Με πολύ θερμά λόγια μιλά ο Ιάκωβος για το σχολείο του, αλλά και για την αξία του σχολείου γενικότερα. "Είναι λάθος να απαξιώνει κανείς το σχολείο και να θεωρεί ότι μόνο μέσα από το φροντιστήριο μπορεί να περάσει. Θα δώσω ένα παράδειγμα: Στο μάθημα της Φυσικής, το θέμα Γ4 ήμουν από τους "τυχερούς" γιατί το έλυσα (έγραψε 93 και 94). Τις τελευταίες μέρες που πήγαινα σχολείο, έλυνα πολλές ασκήσεις με την καθηγήτριά μας και έτυχε να λύσω μια παρόμοια άσκηση με την... επίμαχη! Εγώ πιστεύω πως αν δεν πήγαινα στο σχολείο και αν δεν είχα λύσει την παρόμοια άσκηση, δεν θα είχα γράψει ενδεχομενως το ερώτημα..." λέει χαρακτηριστικά. 



http://www.eleftheriaonline.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου