25/7/12

Με Αφορμή Το Δυστύχημα Λεωφορείου Του ΚΤΕΛ Στη Χίο.


Με αφορμή το δυστύχημα στη Χίο, που έχασαν την ζωή τους συνάνθρωποι μας, μήπως θα ήταν καλό η σημερινή Κυβέρνηση να λάβει κάποια μέτρα που μελλοντικά θα μειώσουν παρόμοια συμβάντα;
Κατά την γνώμη μου μέσα μαζικής  μεταφοράς  που χρησιμοποιούν πολίτες για τις ανάγκες  τους θα πρέπει να έχουν ημερομηνία λήξης.
Επίσης για τα χρόνια που θα   ..............
ευρίσκονται σε λειτουργιά, πρέπει να υπάρχει κρατική υπηρεσία ή οποία θα τα ελέγχει, διατηρώντας αρχείο με  τα πιστοποιητικό καταλληλότητας ΚΤΕΟ και οπουδήποτε τεχνική εργασία ή μεταβολή γίνεται πάνω σε αυτά, σχετικά με όλα τα οχήματα μαζικής μεταφοράς της χώρας.
Είναι αδιανόητο, πολίτες που  ευρίσκονται σε διακοπές και μόνιμοι κάτοικοι  να χάνουν την ζωή τους επειδή κάποιοι είναι αμελής, όπως επίσης είναι αδιανόητο να μη γνωρίζουμε  αν το συγκεκριμένο λεωφορείο είχε περάσει από τεχνικό έλεγχο. Κάποια στιγμή σε αυτή την χώρα θα πρέπει να προβλέπουμε και να λαμβάνουμε μέτρα πριν και όχι μετά.
Παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στα πλωτά μέσα μαζικής μεταφοράς. Προηγούμενη Κυβέρνηση  του ΠΑΣΟΚ , είχε θεσπίσει νόμο για την παλαιότητα των πλοίων, στα 20 χρόνια αν δεν με απατά η μνήμη μου, ήρθε λοιπόν μετά η Κυβέρνηση Καραμανλή και τον κατάργησε. Τα Σαμίνα που ναυάγησε πριν από κάποια χρόνια και στοίχησε την ζωή συνανθρώπων μας, πριν λειτουργούσε με άλλο όνομα, Golden Vegina, έτυχε λοιπόν να ταξιδέψω μια φορά με το Golden Vergina και απόρησα γιατί ένα σαπιοκάραβο σαν αυτό βρισκόταν  σε λειτουργιά, το ναυάγιο έγινε μετά από κάποια χρόνια αφού το είχαν βαφτίσει ξανά !!  Και στα πλωτά μέσα μαζικής μεταφοράς θα πρέπει να πάρουμε κάποια μέτρα,  και όχι μόνο στα μεγάλα αλλά και σε μικρά πλοιάρια που χρησιμοποιούν σε νησιά για ξεναγήσεις γιατί αν γίνει το κακό θα τρέχουμε όλοι. ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου