Θέλουν λέει τα διόδια, του οδικού άξονα Αλλαγή Θουρία, να ονομαστούν διόδια Πηδήματος και όχι Καλαμάτας.
Κατά μια άποψη δίκαιο έχουν, γιατί αν υπολογίσουμε τα διόδια που θα πληρωνουμε από Αθηνα μέχρι Καλαμάτα, περί (Πηδήματος) πρόκειται. !
Διαβάστε αναλυτικά δημοσίευμα της Ελευθερίας..............
Να φτιαχτεί γέφυρα στον αυτοκινητόδρομο και να συνδεθεί ξανά ο δρόμος του Πηδήματος με την υφιστάμενη εθνική οδό, ζητούν οι κάτοικοι του χωριού, με έγγραφο - καταγγελία τους προς το υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών, την Περιφέρεια Πελοποννήσου, το Δήμο Καλαμάτας και το "Μορέα". Με άλλο έγγραφο ζητούν τα διόδια του αυτοκινητόδρομου στην περιοχή τους να ονομαστούν "διόδια Πηδήματος" και θεωρούν απαράδεκτο το γεγονός ότι ονομάστηκαν "διόδια Καλαμάτας".
Για το πρώτο θέμα που έχει προκαλέσει την ταλαιπωρία κατοίκων, κυρίως επαγγελματιών της περιοχής, σημειώνουν: «1) Κατά την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου όλως παραδόξως δεν κατασκευάστηκε γέφυρα για την ομαλή λειτουργία του επαρχιακού δρόμου που συνδέει το χωριό μας με την παλαιά εθνική οδό Τρίπολη - Καλαμάτα. Αντί αυτού κατασκευάστηκε ένα έκτρωμα - τούνελ ομβρίων, κατά τη διάβαση του οποίου υπάρχει μέγιστος κίνδυνος σύγκρουσης των διερχομένων οχημάτων και λόγω του μεγέθους και του σχεδιασμού του δρόμου. 2) Μέσα από τη δίοδο (τούνελ) αυτή δε δύνανται να διέλθουν μεγάλα οχήματα (π.χ. λεωφορεία, φορτηγά, χωματουργικά μηχανήματα), με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται πάρα πολύ η συγκοινωνία (αυτή τη στιγμή η λεωφορειακή γραμμή λειτουργεί μόνο προς μία κατεύθυνση) και να δημιουργούνται μεγάλα προβλήματα χρόνου και χρήματος, ιδίως στους επαγγελματίες που χρησιμοποιούν μεγάλα οχήματα, δεδομένου ότι για να φθάσουν τώρα στην παλαιά εθνική οδό χρειάζεται να διανύσουν μια επιπλέον απόσταση 9 χιλιομέτρων. 3) Με δεδομένο ότι το χωριό μας διαθέτει περιβάλλον ιδιαιτέρου κάλλους (πηγές, βλάστηση, κάστρο με αρχαιολογικό ενδιαφέρον, εστιατόρια - ταβέρνες) και επομένως δέχεται πολλούς επισκέπτες, ο δε επαρχιακός δρόμος που λειτουργούσε πριν, εξυπηρετούσε 6 χωριά, των οποίων οι κάτοικοι τώρα δυσκολεύονται στην επικοινωνία τους με άλλες περιοχές και κανένα αποτέλεσμα δεν υπάρχει παρά τις υποσχέσεις των αρμοδίων.
Ζητάμε να κατασκευαστεί είσοδος - γέφυρα, η οποία να απελευθερώνει τον προϋπάρχοντα επαρχιακό δρόμο, όπως αρμόζει στο χωριό μας και γίνεται σε άλλες περιοχές, ώστε να κυκλοφορούν ελεύθερα όλα τα οχήματα από και προς την παλαιά εθνική οδό, με πλούσιο φωτισμό και την πρέπουσα τεχνική διαμόρφωση (πεζοδρόμια, ρείθρα κλπ.)».
Για το θέμα των διοδίων που πήραν το όνομα "διόδια Καλαμάτας", αναφέρουν ότι «η Καλαμάτα απέχει περίπου 16 χιλιόμετρα από τα διόδια και παρεμβάλλονται αρκετά χωριά», θεωρούν απαράδεκτη την ενέργεια αυτή, διαμαρτύρονται εντονότατα και παρακαλούν «να διορθωθεί το ταχύτερο η πινακίδα αυτή και να αναγράφει "διόδια Πηδήματος", όπως συμβαίνει και στις άλλες περιοχές που διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος».
Κατά μια άποψη δίκαιο έχουν, γιατί αν υπολογίσουμε τα διόδια που θα πληρωνουμε από Αθηνα μέχρι Καλαμάτα, περί (Πηδήματος) πρόκειται. !
Διαβάστε αναλυτικά δημοσίευμα της Ελευθερίας..............
Να φτιαχτεί γέφυρα στον αυτοκινητόδρομο και να συνδεθεί ξανά ο δρόμος του Πηδήματος με την υφιστάμενη εθνική οδό, ζητούν οι κάτοικοι του χωριού, με έγγραφο - καταγγελία τους προς το υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών, την Περιφέρεια Πελοποννήσου, το Δήμο Καλαμάτας και το "Μορέα". Με άλλο έγγραφο ζητούν τα διόδια του αυτοκινητόδρομου στην περιοχή τους να ονομαστούν "διόδια Πηδήματος" και θεωρούν απαράδεκτο το γεγονός ότι ονομάστηκαν "διόδια Καλαμάτας".
Για το πρώτο θέμα που έχει προκαλέσει την ταλαιπωρία κατοίκων, κυρίως επαγγελματιών της περιοχής, σημειώνουν: «1) Κατά την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου όλως παραδόξως δεν κατασκευάστηκε γέφυρα για την ομαλή λειτουργία του επαρχιακού δρόμου που συνδέει το χωριό μας με την παλαιά εθνική οδό Τρίπολη - Καλαμάτα. Αντί αυτού κατασκευάστηκε ένα έκτρωμα - τούνελ ομβρίων, κατά τη διάβαση του οποίου υπάρχει μέγιστος κίνδυνος σύγκρουσης των διερχομένων οχημάτων και λόγω του μεγέθους και του σχεδιασμού του δρόμου. 2) Μέσα από τη δίοδο (τούνελ) αυτή δε δύνανται να διέλθουν μεγάλα οχήματα (π.χ. λεωφορεία, φορτηγά, χωματουργικά μηχανήματα), με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται πάρα πολύ η συγκοινωνία (αυτή τη στιγμή η λεωφορειακή γραμμή λειτουργεί μόνο προς μία κατεύθυνση) και να δημιουργούνται μεγάλα προβλήματα χρόνου και χρήματος, ιδίως στους επαγγελματίες που χρησιμοποιούν μεγάλα οχήματα, δεδομένου ότι για να φθάσουν τώρα στην παλαιά εθνική οδό χρειάζεται να διανύσουν μια επιπλέον απόσταση 9 χιλιομέτρων. 3) Με δεδομένο ότι το χωριό μας διαθέτει περιβάλλον ιδιαιτέρου κάλλους (πηγές, βλάστηση, κάστρο με αρχαιολογικό ενδιαφέρον, εστιατόρια - ταβέρνες) και επομένως δέχεται πολλούς επισκέπτες, ο δε επαρχιακός δρόμος που λειτουργούσε πριν, εξυπηρετούσε 6 χωριά, των οποίων οι κάτοικοι τώρα δυσκολεύονται στην επικοινωνία τους με άλλες περιοχές και κανένα αποτέλεσμα δεν υπάρχει παρά τις υποσχέσεις των αρμοδίων.
Ζητάμε να κατασκευαστεί είσοδος - γέφυρα, η οποία να απελευθερώνει τον προϋπάρχοντα επαρχιακό δρόμο, όπως αρμόζει στο χωριό μας και γίνεται σε άλλες περιοχές, ώστε να κυκλοφορούν ελεύθερα όλα τα οχήματα από και προς την παλαιά εθνική οδό, με πλούσιο φωτισμό και την πρέπουσα τεχνική διαμόρφωση (πεζοδρόμια, ρείθρα κλπ.)».
Για το θέμα των διοδίων που πήραν το όνομα "διόδια Καλαμάτας", αναφέρουν ότι «η Καλαμάτα απέχει περίπου 16 χιλιόμετρα από τα διόδια και παρεμβάλλονται αρκετά χωριά», θεωρούν απαράδεκτη την ενέργεια αυτή, διαμαρτύρονται εντονότατα και παρακαλούν «να διορθωθεί το ταχύτερο η πινακίδα αυτή και να αναγράφει "διόδια Πηδήματος", όπως συμβαίνει και στις άλλες περιοχές που διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου