Τα Καταστήματα πωλήσεων μετατρέπονται σε πολυκαταστήματα !
Οι εργαζόμενοι δεν αντέχουν άλλο στύψιμο
Πολλές φορές με ανακοινώσεις μας έχουμε αναφερθεί στα προβλήματα που
αντιμετωπίζουν οι πωλητές των καταστημάτων. Από τους πιο σκληρά εργαζόμενους
στον Όμιλο, έχουν να αντιπαλέψουν από τη μια μεριά τις απαιτήσεις των πελατών
και από την .................
άλλη τον όγκο των προϊόντων και υπηρεσιών, τα οποία καλούνται να
γνωρίζουν, για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της διοίκησης για συνεχή
αύξηση του τζίρου.
Συνάδελφοι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού, εργαζόμενοι όρθιοι, με
σπαστό ωράριο και συνεχή πίεση για επίτευξη προσωπικών στόχων, υπό τη δαμόκλεια
σπάθη του αξιολογίου, καλούνται να παίζουν ταυτόχρονα το ρόλο του πωλητή, του
τεχνικού, του λογιστή, και του αποθηκάριου. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που
άπτονται του τηλεπικοινωνιακού έργου πολλά και ποικίλα. Σταθερή τηλεφωνία με
πληθώρα πακέτων και συσκευών, κινητή τηλεφωνία με ακόμα μεγαλύτερη γκάμα
προϊόντων και υπηρεσιών αλλά και εξειδικευμένα προϊόντα όπως τηλεφωνικά κέντρα,
λογισμικά, laptops, και
τηλεοράσεις είναι κάποια από τα προϊόντα που ένας πωλητής πρέπει να γνωρίζει
και να πωλεί μέσα στα καταστήματα.
Η ενημέρωση και η εκπαίδευση από πλευράς διοίκησης περιορίζεται σε ένα
καθημερινό ηλεκτρονικό δελτίο και σε εβδομαδιαία ηλεκτρονικά φυλλάδια, στα
οποία τα θέματα είναι διάφορα και δύσκολο να αφομοιωθούν. Πάνω από 70 αλλαγές
και προσφορές διαφόρων προϊόντων και υπηρεσιών περιείχε η ηλεκτρονική αυτή
ενημέρωση την τελευταία εβδομάδα.
Όμως το τελευταίο διάστημα τα καταστήματα επιφορτίστηκαν και με ένα ακόμα
έργο: Αυτό της πώλησης εισιτηρίων θεατρικών παραστάσεων, μουσικών συναυλιών,
ποδοσφαιρικών αγώνων και ηλεκτρονικών βιβλίων.
Αλήθεια κύριοι της διοίκησης, πόσα ακόμα άσχετα προϊόντα θα φορτώσετε στις
πλάτες μιας χούφτας ανθρώπων οι οποίοι εργάζονται κάτω από εξαιρετικά δύσκολες
συνθήκες, χρησιμοποιώντας δυσλειτουργικά ηλεκτρονικά συστήματα, χωρίς
υποστήριξη και κάτω από διαρκή πίεση, με το πρόσχημα της προσέλκυσης πελατών;
Δεν καταλαβαίνετε ότι το πρόβλημα της υποστελέχωσης των καταστημάτων αλλά και
της έλλειψης συνεχούς, πραγματικής και εξειδικευμένης εκπαίδευσης του
προσωπικού λειτουργεί αρνητικά στα μάτια των πελατών; Ο εξαντλημένος και στα
όρια της αντοχής του πωλητής σίγουρα δεν συντελεί στη θετική εμπειρία του
πελάτη την οποία διαφημίζετε και στην οποία επενδύετε.
Οι πωλητές των καταστημάτων δεν είναι συνάδελφοι δεύτερης κατηγορίας.
Αποτελούν τη βιτρίνα του Οργανισμού, την πηγή των εσόδων του και δικαιούνται
ανθρώπινες συνθήκες και όγκο εργασίας που να μπορούν να διαχειριστούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου