3/3/15

Σχετικά Με Το Δημοσίευμα Της Ελευθερίας Για Το Κλειστό Της Παραλίας ..

Σχετικά με το δημοσιευμα της Ελευθερίας, για το κλειστό της παραλίας, μετά από προσωπική έρευνα, έχω συγκεντρώσει τα παρακάτω στοιχεία, εκείνο όμως που θέλω να επισημάνω ειναι ότι το πρόβλημα υπάρχει εδώ και δύό χρόνια, απλά τελευταία έχει επιδεινωθεί ...  

Σε προσωπική επικοινωνία με τον ...................
υπεύθυνο επί αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου Καλαμάτας μου είπε ότι, έχει βγει κονδύλι 20 χιλιάδων ευρώ για την επισκευή, αλλά θα πρέπει να γίνει μέσα σε χρονικό διάστημα που δεν θα υπάρχουν βροχές για  10 ημέρες.
Μου είπε σχετικά, ότι θα κάνουν κάποια στεγανοποίηση πάνω από το υπάρχων στέγαστρο, αλλά σχετικά με αυτό έχω κάποιες επιφυλάξεις παρότι δεν είμαι ειδικός.
Σε πολλά σημεία το στέγαστρο έχει αρχίζει να σαπίζει που σημαίνει ότι και αν ακόμα γίνει αυτό που έχει προγραμματιστεί,  η οξείδωση θα συνεχίζεται από κάτω, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να υποχωρήσει;

Επικίνδυνο το βρίσκω αυτό, εκτός αν δεν κατάλαβα καλά την όλη διαδικασία ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου