Την άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για 200 θέσεις εργασίας στο Μετρό ζητά ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος από το ΑΣΕΠ προκειμένου να ..............
καλυφθούν οι νέες ανάγκες του δικτύου μετά τις επεκτάσεις των γραμμών 2 και 3 αλλά που εκτός από την λειτουργία επτά νέων σταθμών αφορούν και τον εμπλουτισμό του δικτύου με 17 νέους συρμούς τρίτης γενιάς.
Συγκεκριμένα, μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου αναμένεται να έχει συνταχθεί από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) το κείμενο της προκήρυξης για την πρόσληψη πάνω από 200 ατόμων προκειμένου να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες που δημιούργησε η παράδοση στην κυκλοφορία των νέων σταθμών του μετρό.
Το τεύχος του διαγωνισμού στα μέσα του επόμενου μήνα θα παραδοθεί στο υπουργείο Υποδομών όπου θα ελεγχθεί και κατόπιν θα σταλεί για δημοσίευση ώστε οι προσλήψεις να γίνει μέσω ΑΣΕΠ.
Ήδη ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, με έγγραφό του που εστάλη στη διοίκηση της εταιρείας, την καλεί να προχωρήσει άμεσα στην προκήρυξη διαγωνισμού ώστε να καλυφθούν οι ελλείψεις.
Προτεραιότητα στα "μπλε" παιδιά
Όπως δημοσιεύει η "Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία", προβάδισμα θα έχουν τα "μπλε" παιδιά που προσελήφθησαν την προεκλογική περίοδο του 2009.
Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές προτεραιότητα στις προσλήψεις θα δοθεί σε συμβασιούχους οι οποίοι είχαν απολυθεί από το Μετρό μετά το αποκαλυπτικό πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή ο οποίος έκανε λόγο για αθρόες προσλήψεις πριν τις εκλογές του 2009 που οδήγησαν για πρώτη φορά την ΑΜΕΛ σε ζημιές.
Στο μεσοδιάστημα, η πλειονότητα των 280 συμβασιούχων προσέφυγε ομαδικά στα δικαστήρια, διεκδικώντας αποζημιώσεις και επαναπρόσληψη. Μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί 11 απορριπτικές και 5 θετικές αποφάσεις για τους εργαζόμενους. Στις 5 περιπτώσεις, το Μονομελές Πρωτοδικείο δεν εξέτασε το πόρισμα Ρακιντζή. Αποζημιώσεις δόθηκαν, αλλά δεν αποφασίστηκε επαναπρόσληψη.
Στις ράγες τα νέα τρένα
Εν τω μεταξύ, στις ράγες του μετρό θα μπουν σύντομα και οι 17 νέοι συρμοί 3ης γενιάς. Οι συρμοί που κόστισαν 155 εκατ. ευρώ κατασκευάστηκαν στην Κορέα από την κοινοπραξία Hyundai Rotem - Hanwha και έχουν παραληφθεί, ωστόσο δεν έχουν τεθεί ακόμη σε κίνηση. Η ένταξή τους στο σύστημα αναμένεται ότι θα συμβάλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αφού δεν είναι λίγες πλέον οι φορές που οι συρμοί ασφυκτιούν λόγω των πολλών επιβατών.
Τα νέα τρένα του μετρό έχουν χωρητικότητα 1.032 επιβατών (188 σε καθίσματα και 844 όρθιoυς). Οι συρμοί με μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ., διαθέτουν έξυπνο σύστημα ελέγχου εκκίνησης, διατήρησης σταθερής ταχύτητας και επιβράδυνσης από τον έναν σταθμό στον άλλο, προκειμένου να εξοικονομείται ενέργεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου