Εγώ θα έλεγα, πως έτσι αποφεύγουν τα γιαούρτια, τα αλεύρια , τις πέτρες και ότι άλλα έχουμε στη διάθεση μα για τα λαμόγια της πολιτικής σκηνής.
Αν έχετε κότσια βγείτε στους δρόμους και στα μπαλκόνια. !!
καθώς το διαθέσιμο μπάτζετ είναι πιο… σφιχτό από ποτέ.
Όπως δημοσιεύει η «Καθημερινή», οι προϋπολογισμοί των υποψηφίων για τις εκλογές θα είναι αυτή τη φορά μειωμένοι κατά 20% ως 60%, κάτι που σημαίνει πως τα πολυτελή προεκλογικά φυλλάδια, οι αφίσες και ο καταιγισμός των sms θα αντικατασταθούν με άλλους, ηπιότερους και οικονομικότερους τρόπους προβολής.
Με λιγότερα χρήματα και το γενικότερο κλίμα δυσμενές, φαίνεται πως οι κρίσιμες μάχες θα δοθούν στα νέα media.
Όσο για την επαρχία, όπου οι κανόνες του παιχνιδιού είναι κατά τι διαφορετικοί, οι υποψήφιοι φαίνονται αποφασισμένοι να θέσουν όρια στις παράλογες χρηματικές απαιτήσεις για μία εμφάνιση στο γυαλί (ως και 40.000 ευρώ κόστιζαν τα σχετικά «διόδια».
Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Προεκλογική εκστρατεία με facebook και twitter http://24wro.blogspot.com/2012/02/facebook-twitter.html#ixzz1lWWMVB9J
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου