24/2/12

Σχετικά Με Την Παραίτηση Του Γραμματέας Της Τ.Ο ΠΑΣΟΚ Καλαμάτας Γιάννης Σταματόπουλου

Αγαπητέ Σύντροφε Σταματόπουλε σε γενικές γραμμές κρίνω θετικά τις απόψεις σου αλλά είμαι κάθετα αντίθετος σε παρόμοιες  ενέργειες ,σε στιγμές  δύσκολες  για το Κίνημα και προπάντων για την Πατρίδα μας.. Επίσης θα ήθελα να σχολιάσω αυτό που λες  Βλέπω συμπεριφορές ………………… 

Τι εννοείς .( Βλέπω συμπεριφορές αρκετών κορυφαίων στελεχών του κινήματος να έρχονται σε αντίθεση με τις αρχές και της αξίες με τις οποίες γαλουχήθηκα ). Αν είναι αυτό που καταλαβαίνω , δυστυχώς είσαι κωλωμένος σε πρόσωπα και όχι σε ιδέες. Αυτός που έφτασε το ΠΑΣΟΚ εδώ πρέπει να υποστεί και τις συνέπιες. Είναι εκτός λογικής να τον στηρίζουμε τούτες της ώρες. Το Καράβι στις δύσκολες στιγμές θέλει κουμάντο και δεν το εγκαταλείπουμε για προσωπικές συμπάθιες σε άτομα ή πρόσωπα. Συγχώρεσε με για την κριτική μου , προς το πρόσωπο σου αλλά πάντα μου άρεσε να λέω αυτά που πιστεύω χωρίς ακρότητες και προσωπικές αντιπάθειες. Προσωπικά δεν με γνωρίζεις , μένω μόνιμα Καλαμάτα εδώ και δυο χρόνια και είμαι και εγώ μέλος του ΠΑΣΟΚ, αλλά όχι αυτού του ΠΑΣΟΚ, έτσι όπως το κατάντησε ο Γεώργιος Παπανδρέου.
 Κουραμπάς Γιάννης Του Παναγιώτη
Μενινά Καλαμάτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου