15/2/13

Αφιερωμένο Εξαιρετικά. Στοίχοι Νότης Σφακιανάκης !

Τώρα οι πιο μεγάλοι υποκριτές,
γίνανε προφήτες και κριτές.


Άνθρωποι και όντα υστερόβουλα
όλα στο συμφέρον τους υπόδουλα,
όλοι στηλιτεύουν και εκθειάζουνε
εύσημα στο τίποτα μοιράζουνε.

Η Συνέχεια στο  διαβάστε περισσότερα ..........
Ποιο κατεστημένο φέρνει όνειρα
πείτε μου εσείς μυαλά παμπόνηρα,
πάλι ένα ψεύτικο παράσημο
έκανε διάσημο τον άσημο

Πήραν οι ασήμαντοι αξία
τίποτα δεν έχει σημασία,
τώρα πλέον ζούμε στην ουσία
μια διεφθαρμένη συνουσία.

Όλα μες στο ήθος τους ανήθικα
όσα μου χαρίσανε τ' αρνήθηκα,
ψίχουλα αλήθειας μου πετάξανε
να 'ξερα σε ποιον Θεό με τάξανε.

Τώρα οι πιο μεγάλοι υποκριτές,
γίνανε προφήτες και κριτές.


Άνανδρους και ψεύτες μου πλασάρουνε
όμως τα ... μου θα πάρουνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου