14/11/12

Παραδείσια Τσακώνα Υπάρχει Ελπίδα Για Χριστούγεννα Διαφορετικά .......


Υπέρβαση 40% των δαπανών για την παράκαμψη στην γέφυρα 

Τόσα τους λείπουν τόσα θέλουν! Ως μέτρο πίεσης για να πάρει όσο πιο πολλά μπορεί ο κατασκευαστής βάζουν σύρματα στον αυτοκινητόδρομο στην Τσακώνα. Δίνουν στον εργολάβο 2,9 εκατ. ευρώ για την παράκαμψη στην γέφυρα της Τσακώνας αλλά .................
θέλει τα 7,8 που περιέχονται στην σύμβαση  Ποντάρουν όλοι στην πίεση του Σαμαρά για να εγκριθούν οι απαιτήσεις τους καθώς το Ελεγκτικό χαρακτηρίζει μη συμβατικές τις παραπάνω δαπάνες. Και δεν δίνουν τον έτοιμο δρόμο με την παράκαμψη στην κυκλοφορία εδώ και μήνες για να πληρωθούν σε ότι ζητάνε. ΣΕ Υπέρβαση προϋπολογισμού κατά 40% της αρχικής σύμβασης και εμπλοκή στο ελεγκτικό συνέδριο, η οποία ενδέχεται να προκαλέσει νέες διεκδικήσεις των εργολάβων που διαχειρίζονται τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος Τρίπολη Καλαμάτα, βρίσκεται το τμήμα Παραδείσια Τσακώνα.
Να ανοίξουν τον δρόμο σήμερα για να πληρωθούν άλλως το Κράτος εγκληματεί! Το radio936 και το messinea εδώ και καιρό φωνάζει να ανοίξουν οι Φορείς τον δρόμο αλλά δεν εισακούγεται… Το συνολικό έργω ξεκίνησε με προϋπολογισμό 87 εκατ. ευρω αλλά στην διαδρομή η δαπάνη εκτινάχθηκε στα 120 εκατ.ε ευρω λόγω πρόσθετων εργασιών και συμπληρωματικών συμβάσεων εκτίναξη του κόστους μελετών (από 500.000 ευρώ για παράδειγμα η συμπληρωματική σύμβαση έφτασε πάνω από 1.000.000 ευρώ) και αναθεώρηση παράδοσης που επιβάρυναν με τόκους υπερημερίας 656.000 ευρώ. Με Το ελεγκτικό όμως να αντιδρά καθώς θεωρεί ότι οι παραπάνω δαπάνες είναι μη συμβατικές! Η τελευταία σύμβαση για την παράκαμψη της γέφυρας ύψους 7,8 εκατ. Ευρώ είχε υπογραφεί από τον περασμένο Αύγουστο από τον κο Καλογιάννη και με αυτή επρόκειτο να παραδοθεί στην κυκλοφορία ο δρόμος και να αντιμετωπιστούν εκτεταμένα γεωτεχνικά προβλήματα στην περιοχή του Δερβενίου Μόνο το ποσό των 2,9 εκατ. Ευρώ θα διατεθεί όμως καθώς τα υπόλοιπα αφορούν μελέτες, απρόβλεπτες εργασίες, εργολαβικό όφελος, αναθεώρηση συμβατικών τιμών, ΦΠΑ.

Στο σκεπτικό της απόφασης του υπουργείου αναφερόταν ότι «…η ολοκλήρωση του έργου εντός του 2012 υπαγορεύεται από τις υποχρεώσεις του Υπουργείου προς τον παραχωρησιούχο όσο και από τις εθνικές και κοινωνικές ανάγκες για μείωση των ατυχημάτων το επικίνδυνο τμήμα Μεγαλόπολη – Καλαμάτα». Το ελεγκτικό έχει όμως άλλη άποψη για το κόστος και στέλνει πίσω … τα τιμολόγια!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου