28/5/15

Καλαμάτα, Πανελλήνιο. Καταγγελία. Αντιεπαγγελματική Και Ειρωνική Συμπεριφορά Περιπτερούχου.

Απίστευτο θράσος και άκρως αντιεπαγγελματική συμπεριφορά του περιπτερούχου στην παράλια της Καλαμάτας που το περίπτερο του βρίσκεται στην είσοδο του μόλο.
Αγόρασα ένα παγωτό της εταιρίας Έβγα, είναι αυτό που δείχνει η φωτογραφία ποιο κάτω, η οποία τραβήχτηκε σε .......
άλλο περίπτερο φυσικά, αναφέρει ο καταγγέλλων και συνεχίζει.
Παρακαλώ πόσο χρωστάμε,  1,30€ απαντά ο υπάλληλος του περιπτέρου, μα πριν πέντε μέρες το είχα αγοράσει από σας 1 €, όχι λάθος απαντά ο υπάλληλος, αυτή η τιμή ισχύει από πέρσι.
Φεύγει λοιπόν ο πελάτης και στο δρόμο συναντά άλλο περίπτερο με τα ίδια παγωτά, ρωτά λοιπόν τον υπάλληλο και αυτός του απαντά ότι κοστίζει 1€, μάλιστα υπήρχε και φωτογραφία με το συγκεκριμένο παγωτό και με την τιμή πάνω, επίσης του δείχνει και τον τιμοκατάλογο που αναφέρει την ίδια τιμή.
Τσαντισμένος ο πελάτης επιστρέφει στο περίπτερο και ζητά από τον υπάλληλο να του δείξει τον τιμοκατάλογο με τις τιμές των παγωτών, δεν μπορώ να σας τον δείξω απαντά περιπτερούχος, είναι για προσωπική χρήση, θα σας φέρω την αστυνομία λέει ο πελάτης, φέρτε μου ότι θέλετε απαντά ο υπάλληλος του περιπτέρου.
Ο πελάτης καλεί την αστυνομία και του απαντούν ότι πρέπει να καλέσει την προστασία καταναλωτών αλλά σε πρωινές ώρες.
Σίγουρα τα 30 λεπτά δεν έχουν καμία αξία μπροστά στο θράσος και την συμπεριφορά της υπαλλήλου του περιπτέρου που αντί να ζητήσει συγνώμη, ζήτησε και τα ρέστα. 
Θυμάμαι στο παρελθόν, στις πινακίδες που ήταν πάνω στα ψυγεία υπήρχαν τα παγωτά και κάτω από κάθε παγωτό η αξία του.
Τελειώνοντας ο καταγγέλλων μας αναφέρει ότι δεν πρόκειται να επισκεφτεί ξανά το συγκεκριμένο περίπτερο, γιατί τέτοιες αντί-επαγγελματικές συμπεριφορές πρέπει πρώτα να τιμωρούνται από τους καταναλωτές και μετά από τα όργανα της πολιτείας...
Το περιστατικό συνέβη την Τετάρτη 27 Μαΐου 2015 και ώρα 21.00 περίπου
  

2 σχόλια:

  1. Δυστυχώς σήμερα δεν υπάρχει ελεγκτικός μηχανισμός και οι πολίτες πρέπει να αποδείξουν με κόπο και χρήμα ότι δεν είναι ελέφαντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοί όμως που έχουν τετοια χυδαία συμπεριφορά προς τους πελάτες, καποιους έχουν απο πίσω που τους στηρίζουν. Μακάρι να μπορούσα να τον μάθω ....

      Διαγραφή