8/10/13

Απαράδεκτο Το 3G Δίκτυο Της Cosmote. Μενινά Καλαμάτας

Προς Cosmote A.E
Απαράδεκτο το 3G δίκτυο της  Cosmote.

Πριν τρία χρόνια, όταν έκανα την αρχική ενεργοποίηση πακέτου, στην περιοχή μου δεν υπάρχει κάλυψη δικτύου adsl, ρώτησα το κατάστημα του .........................
ΟΤΕ, αν στο τόπο κατοικίας μου υπάρχει ικανοποιητική κάλυψη. Αμέσως αυτοί επικοινώνησαν με τους υπεύθυνους της Cosmote και αφού εντόπισαν την περιοχή μου, απάντησαν ότι έχω καλό σήμα και επομένως μπορώ να κάνω ένα ετήσιο συμβόλαιο. Στη πορεια όμως είχα πολλά προβλήματα, κοβόταν το σήμα ενώ ήταν ενεργοποιημένο και αυτό όχι σπάνια σχεδόν σε καθημερινή βάση. Κάποιες φορές για να μπορέσω να συνδεθώ έκανα και πάνω από μισή και πλέον ώρα, ανοιγοκλείνοντας το modem και κάποιες άλλες δεν κατάφερνα να συνδεθώ καθόλου. Έκανα τα παράπονα μου στη Cosmote, αλλά δεν έβλεπαν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Κάποια φορά το χρησιμοποίησα και στην Αθήνα στη περιοχή του Γαλατσίου. Εκεί λοιπόν διαπίστωσα πως δούλευε άψογα χωρίς καμία διακοπή. Όταν λοιπόν επέστεψα στη Καλαμάτα και συγκεκριμένα στη περιοχή Μενινά, ξανά τα ίδια. Τους πήρα τηλέφωνο τους εξήγησα το πρόβλημα και μου είπαν, ότι θα το κοιτάξει το αρμόδια τεχνική τους υπηρεσία και θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Μετά από δυο μέρες έπεσε το τηλέφωνο και εκεί μου έσκασαν το παραμύθι..... Δυστυχώς μου είπαν στη περιοχή σας, Μενινά Καλαμάτας, το 3G σήμα είναι οριακό για αυτό έχετε προβλήματα. Και το ερώτημα μετά από αυτό είναι; Γιατί  δεν μου το είπαν από την αρχή; Μια σοβαρή και τόσο μεγάλη εταιρία θα πρέπει να ενημερώνει τους πελάτες και όχι κατόπιν εορτής, όπως και στη περίπτωσή μου.
Κουραμπάς Γιάννης
Μενινά Καλαμάτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου