Το ποιο ηλίθιο μέτρο είναι η απαγόρευση των φορτηγών στους Εθνικούς δρόμους και αυτό γιατί εθνικοι δρόμοι δεν θεωρούντε όλοι όσοι νομίζουμε.
Για παράδειγμα, ο δρόμος Αθήνα Κόρινθος, Τρίπολη, Καλαμάτα, το κομμάτι, μετά από Κόρινθο μέχρι Καλαμάτα ..
δεν είναι Εθνικός δρόμος. Σχετικά είχα ενημερωθεί από την Τροχαία, σε επικοινωνία, όταν ακόμα το κομμάτι Τρίπολη Καλαμάτα, είχε απο μια λωρίδα σε κάθε κατεύθυνση. Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλα παρόμοια σημεία σε βασικούς ωδικούς άξονες στην Ελλάδα.
Τι να κάνω την απαγόρευση, όταν δεν ισχύει καθολικά και αναγκάζομαι να πηγαίνω καροτσάκι σε δρόμους που είναι Εθνικοί, αλλά το Ελληνικό δαιμόνιο δεν τους θεωρεί Εθνικούς.
Oπως επίσης ο δρόμος Πάτρα Κυπαρίσσια, γιατί δεν είναι εθνικός;
Πρέπει λοιπόν σε αυτή την χώρα πριν βγάλουμε κάποια μέτρα, να υπάρχει ένας προγραμματισμός και στη συγκεκριμένη περίπτωση, πρώτα έπρεπε να θεωρηθούν Εθνικοί δρόμοι , βασικά κομμάτια του οδικού άξωνα και μετά να εφαρμόζουμε μέτρα απαγόρευσης.
Για το παρών θέμα , πήρα αφορμή, από το μέτρα της Τροχαίας, λόγω του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος.
Για παράδειγμα, ο δρόμος Αθήνα Κόρινθος, Τρίπολη, Καλαμάτα, το κομμάτι, μετά από Κόρινθο μέχρι Καλαμάτα ..
δεν είναι Εθνικός δρόμος. Σχετικά είχα ενημερωθεί από την Τροχαία, σε επικοινωνία, όταν ακόμα το κομμάτι Τρίπολη Καλαμάτα, είχε απο μια λωρίδα σε κάθε κατεύθυνση. Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλα παρόμοια σημεία σε βασικούς ωδικούς άξονες στην Ελλάδα.
Τι να κάνω την απαγόρευση, όταν δεν ισχύει καθολικά και αναγκάζομαι να πηγαίνω καροτσάκι σε δρόμους που είναι Εθνικοί, αλλά το Ελληνικό δαιμόνιο δεν τους θεωρεί Εθνικούς.
Oπως επίσης ο δρόμος Πάτρα Κυπαρίσσια, γιατί δεν είναι εθνικός;
Πρέπει λοιπόν σε αυτή την χώρα πριν βγάλουμε κάποια μέτρα, να υπάρχει ένας προγραμματισμός και στη συγκεκριμένη περίπτωση, πρώτα έπρεπε να θεωρηθούν Εθνικοί δρόμοι , βασικά κομμάτια του οδικού άξωνα και μετά να εφαρμόζουμε μέτρα απαγόρευσης.
Για το παρών θέμα , πήρα αφορμή, από το μέτρα της Τροχαίας, λόγω του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου