7/10/12
Όλοι Στη Συγκέντρωση Διαμαρτυρία Για Την Μέρκελ !
Θα είμαστε όλοι εκεί και από όλη την Ελλάδα θα είμαστε κοντά σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου