4/5/12
Παπανδρέου. Νιώθουμε Τον Πόνο Των Πολιτών !
Οι αναίσθητοι δεν νιώθουν τίποτα.
Ο περιφερόμενος, ποιο ανίκανος Έλληνας Πρωθυπουργός, έχει το θράσος και δίνει και συνεντεύξεις.
Εδώ ο κόσμος υποφέρει και Ο Παπανδρέου περιφέρετε σε ταξιδάκια στο Εξωτερικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου